Hledáte atraktivní výhru do soutěže? Chcete, aby zájem o Vaši soutěž byl co nejvyšší?
Pak je zážitek rozhodně tou atraktivní cenou do soutěže. Zařazením tohoto netradičního dárku mezi soutěžní ceny zvýšíte zájem o soutěž jako takovou, zajistíte vyšší účast v soutěžících.
Protože zážitkem výherci nepřiděláte starosti typu: „co s výhrou?“, „kam jí umístit?“, „komu jinému ji podarovat?“, když podobných věcí již výherce vlastní více, či neodpovídají jeho osobnímu vkusu a potřebám. Vždyť kdo by nechtěl vyhrát v soutěži cenu, kterou si bude moci „prožít na vlastní kůži a užít plnými doušky“?
Bude záležet na Vaší cílové skupině kupujících - soutěžících. Rádi Vám pomůžeme s výběrem toho nejvhodnějšího dárku do soutěže v závislosti na Vaší cílové skupině. V případě, že budete chtít výběr zážitku nechat na výherci samotném, je možné to vyřešit formou „universálního certifikátu“ (více info – viz. strana „zážitek jako dárek“ ve firemní sekci).
Usilujete o funkční věrnostní program pro své klienty?
Pak musí být nabídka odměn ve Vašem věrnostním programu atraktivní a dosažitelná. Vytvořením pestré nabídky zážitků toho dosáhnete.
Proč zařadit zážitky mezi odměny věrnostního programu?
Protože zážitky jsou opravdovou odměnou, kterou klient nejen využije, ale především si ji užije (na rozdíl od hmotných odměn, kterých může být klient přesycen a které nemusí být pro klienta atraktivní). Pestrá nabídka zážitků navíc motivuje klienty k opakovanému získání odměny.
Odměnou za věrnost klientů budou nasbírané body, které bude možné vyměnit za zážitky v odpovídající bodové hodnotě. Pestrá nabídka zážitků umožní klientům s různým počtem nasbíraných bodů získat různé odměny – prožít různé zážitky.
Zvýšíte loajalitu Vašich klientů, vytvoříte si „věrné zákazníky. Tím posílíte Vaši pozici na trhu, odlišíte se od konkurence.
Které zážitky do věrnostních programů pro klienty zařadit?
Věrnostní programy Vám rádi pomůžeme sestavit na míru dle vašich požadavků.